Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av bastahalet - 15 oktober 2012 10:20

Hej,

jag har försökt sammafatta det vi beslutade på årsmötet. Eftersom ingen förde några noteringar så har jag bara plockat från minnet. Om jag har glömt något så hoppas jag att någon annan kommer ihåg och lägger till.


Nya medlemmar: Malin och Anna Fahlgren blev invalda. Lotta kontaktar Malin och jag kontaktar Anna F.

Gamla medlemmar: Jag kollar med Eva OÖ om hon ska spela nästa säsong.

Poängberäkning: Stilpoängen plockas bort och istället införs poäng för birdie.

Kassan: Nya medlemmar ska lägga 200 kr i insats till kassören Marie. Om det är någon av de gamla som inte har betalat ska även de lägga 200 kr.

Poängberäkning sker juni till augusti precis som i år.

Vi ska försöka göra en ny Piteåresa nästa säsong med spel i Piteå och sedan åker vi hem och går ut.

Anmälan och noteringar ska göras via bloggen nästa år (inte via mail)

Eva S får i uppdrag att titta på några tröjor/toppar till nästa säsong. Gärna två olika modeller (med och utan ärm), färg:svar.

Maria ska kolla om eventuell logga till tröjorna.


Något mer kommer jag inte ihåg så jag hoppas det är allt.


Tack för en supertrevlig kväll med god mat och många glada skratt!! Extraplus blev det naturligtvis att jag vann hela tävlingen!! Nu gäller det bara att träna hårt i vinter så man kanske kan ligga i topp även nästa år!!


//Anna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards