Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

Vårupptakt

Av bastahalet - 8 maj 2013 07:28

Hej,

om ni kan vara med på vårupptakten så svarar ni på mitt inlägg senast måndag den 27 maj. Vi träffas kl 17.00 på golfbanan tisdag den 28:e maj. Jag ska stämma av med restaurangen så det finns några lättare middagsrätter att äta när vi kommer. Om det är många som inte kan den dagen så ändrar vi datum men eftersom det är avrostningkurs den 29:e så tror jag det är bättre den 28:e, framförallt mindre folk i restaurangen!!


Blir kul att träffas igen!!


//Anna

 
 
Ingen bild

Anna L

8 maj 2013 11:14

Hej, vi byter dag till tisdag eftersom det är avrostningskurs onsdag. Det är kanske en del som ska gå den och dessutom är det mycket folk som ska äta så det passar nog bättre med tisdag den 28:e. Hoppas det passar så många som möjligt!!

//Anna

bastahalet

14 maj 2013 13:20

Hej!
Kommer gärna den 28, men som Ulrika skrev,så jobbar vi till 17.00 på tisdagar, så jag kommer så fort jag kan. :)
/Anita

 
Ingen bild

Anna

24 maj 2013 11:45

Vill bara kolla om det funkar att skriva en kommentar utan att logga in.....om det gör det är det ju bara jag som behöver logga in när jag ska skriva om veckan spel.

bastahalet

26 maj 2013 16:10

Hej! Kan tyvärr inte vara med på tisdag! / Maria

 
Ingen bild

Anette

24 maj 2013 15:07

Tyvärr så kommer jag inte den 28 maj. Jag har föräldramöte. Skulle gärna velat vara med och damma av klubborna och surra med bönorna. Ha det så bra!!

 
bastahalet

bastahalet

27 maj 2013 11:12

Jag kommer!
/Eva

http://golfspelare

 
bastahalet

bastahalet

28 maj 2013 10:27

Tänkte bara meddela att jag kan bli något sen då jag har utvecklingssamtal med Isabella, kommer dock så fort som möjligt! Vi ses!

http://golfspelare

 
bastahalet

bastahalet

28 maj 2013 10:29

... ovanstående kommentar kommer från Eva :-))

http://golfspelare

 
Ingen bild

Anna

28 maj 2013 21:48

På vårupptakten var vi 13 st. Vi åt gott och surrade som vanligt en massa. I sommar kommer vi att spela juni-aug som vanligt och det innebär 13 onsdagar. Tiden är kl18.30 så långe inte mörkret faller över oss. För att få fortsätta spela ska man delta minst tre gånger under säsongen. Man får ett poäng, för deltagande, ett poäng förr om man spelar inom handicapgränsen, ett poäng om man sänker sig och ett poäng för birdie.

Många tyckte bloggen var rörig men vi bestämde oss för att ge den åtminstone två veckor. Man behöver inte logga in för att ge en kommentar på veckans spel så det underlättar kanske.

Vi har två nya deltagare, Anna Fahlgren och Malin Sundberg vilket innebär att vi är 22 st i år. För att nyttja den vackra kvällen avslutade fyra av oss den med att spela nio hål!!

/Anna

 
Ingen bild

Anna

29 maj 2013 10:38

Forts på kommentar om Våruptakt:
Kom just på att vi pratade även om kassan: de nya ska också lägga 200 kr till Marie som är kassör. Än så länge har vi pengar i kassan så inga nya tillskott behövs. Om det är ngn som inte har betalat sedan tidigare så ska betalning ske till Marie.
Vi diskuterad även tröjor, Eva S skulle ta tag i det och kolla med Mats om det fanns några svarta tröjor vi kunde beställa. Det skulle vara med en lite ärm (eller två alternativ, med eller utan ärm) och färg svart. Maria H var ansvarig för eventuell logga men eftersom hon inte var med vet vi inte hur det går med det.
Inga diskussioner om eventuell resa till Piteå med spel lika som vi gjorde i fjol men det får vi väl ta upp under sommaren!!

Nu hoppas jag att jag har fått med allt!!

//Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bastahalet - 13 juni 2022 09:05

Hej Alla Dags att anmäla sig till onsdagens runda. Anmälan gör ni om ni har tänkt att spela och senast tisdag kl 16.00. Det ser ut att bli en kanonkväll med sol och ca 20 grader.   Lycka till! Erica ...

Av bastahalet - 7 juni 2022 21:17

Hejsan jag har räknat till 12 anmälda till morgondagens spel. startordning enligt följande: 17.40 malin erica monica ulrika   17.50 lollo cria caroline susanne l   18.10 lena lotta susanne k kicki   vi ses im...

Av bastahalet - 6 juni 2022 19:34

att anmäla sig till första rundan av årets "Bästa" tour. Tac för påminnelsen Susanne, jag hade missat att jag är arrangör 😊. Senast tisdag Kl 12 på tisdag ska ni ha anmält er för att försäkra er om en plats till onsdagens spel. Eftersom det v...

Av bastahalet - 29 maj 2022 13:29

Hej på er! banan ska väl öppna i morgon så vi kör bör första träff onsdags 1 juni. Jag spelar, och Caroline som är ny medlem spelar också. Hoppas vi blir många! ses på onsdag! //Susanne ...

Av bastahalet - 18 maj 2022 20:13

Så roligt att träffa alla "sommarkompisarna" igen! :-)Vi samlades på golfklubben för att dra upp riktlinjerna inför årets golfspel. Restaurangen var öppen så det var trevligt att kunna köpa sig en kopp kaffe! Vi beslutade att vi kör onsdagar som ti...

Ovido - Quiz & Flashcards