Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

Onsdag 3/7

Av bastahalet - 1 juli 2013 07:00

God morgon!!

Spel i veckan som vanligt halv sju på onsdag. JAg har bokat en boll kl 18:30 så får vi se hur många vi blir. Vi får hoppas att vädergudarna är med oss så det inte blir regn!!


//Anna

 
 
Ingen bild

Åsa

1 juli 2013 21:49

Jag spelar om vädret är okej.

 
Ingen bild

Lotta

1 juli 2013 22:23

Jag spelar :)

 
Ingen bild

Annika N.

1 juli 2013 23:02

Jag spelar!

 
Ingen bild

Maria

1 juli 2013 23:53

Jag spelar! / Maria

 
Ingen bild

Anita

2 juli 2013 04:36

Hej! Inget spel för mig denna vecka heller. Ligger fortfarande inlagd i Umeå, tredje veckan nu, men läkarna ser chanser att kanske få komma hem inom en vecka.... Tråkigt och ledsamt har det varit, samtidigt som jag ska vara tacksam över att det jag råkat ut för går att bota, om än det kommer att ske under en lång period. Ett litet filter i njuren är inflammerat och gör att kroppen inte kan behålla äggvita. Brist på äggvita gör att kroppen samlar på sig vätska, vilket min kropp gjort under våren och det rejält... Läkarna hade extremt svårt att få igång urvätskningen ur kroppen, därav den långa tiden här. Nu har den kommit igång rejält, kanske t o m lite för snabbt, så istället har jag mått rätt illa. Dock börjar jag se ljuset.... snart borde jag få återvända hem! Måste också få tacka för alla uppmuntrande mail, sms, samtal och gulliga hälsningar genom Yngve. Det värmer! Ha nu en trevlig golfkväll imorgon, så ser vi när jag kan tänkas återvända till spel. Det kan tyvärr dröja, även efter jag kommit hem. Men det blir ett senare problem. Kramar till er alla! Från en morgonpigg Anita :)

 
Ingen bild

Susanne

2 juli 2013 06:41

Jag spelar.

Roligt att höra Anita att det börjar vända! Kramar!!

 
Ingen bild

marie

2 juli 2013 10:53

jag spelar.
Oj vad skönt att det har vänt för dig anita. Kroppen är verkligen inveckalad desto mer jag har utbildat mig om kroppen desto mer undrar jag hur den överhuvudtaget kan fungera.
marie

 
Ingen bild

Erica

2 juli 2013 15:22

Jag spelar imorgon, men inte i regn...

Lycka till med tillfrisknandet Anita, hoppas att det går fort så att du åtminstone får komma hem!

 
Ingen bild

Anette

2 juli 2013 16:18

Jag spelar - det ser ju ut som att det blir solsken efter detta regn. Det ser det ju lyckligtvis ut att som att det blir solsken för dig också Anita. Jag ser framemot när vi får höra dig skratta med Bästa hålet igen. Ja, kroppen är fantastisk och invecklad, vilken apparat vi går och bär på.

 
Ingen bild

Ulrika L

2 juli 2013 19:17

Hej, jag spelar om det inte regnar..

Jag håller tummarna för dig Anita att du snart får komma hem

 
golfspelare

golfspelare

2 juli 2013 19:31

Kicki
Jag jobbar kväll så det blir inget spel för mig. Anita fortsätt att bli bättre!! // kramar

http://bastahalet

 
Ingen bild

Eva S

2 juli 2013 20:20

Jag spelar imorgon, hoppas på solsken ;-))

Krya på dig Anita :-)

 
Ingen bild

Anna Fahlgren

2 juli 2013 20:25

Jag spelar
Skönt att höra att du mårr bättre Anita.
/Anna

 
Ingen bild

Ulrika R

2 juli 2013 22:32

Jag hade tänkt försöka mig på spel imorgon, men bara om det inte regnar.. Kommer förmodligen inte att vara på plats förrän ca
kl. 18.50

Krya på dig Anita, kul att höra att det går åt det bättre hållet ändå! Förhoppningsvis gör jag min första runda med Bästa imorgon, statistiken ser inte positiv ut för mig heller :/

 
Ingen bild

Monica

3 juli 2013 07:52

Jag spelar ikväll. Skönt att höra att det går åt rätt håll Anita. Fortsätt krya! Kram

 
Ingen bild

Annika HH

3 juli 2013 08:33

Vi ska på fisketur idag. Om jag ser att jag hinner, dyker jag upp innan lottning. Häärligt att höra från dej Anita :-)) vi längtar att se dej snart igen! Semesterhälsning från /Annika HH

 
Ingen bild

Anneli

3 juli 2013 11:06

Jag är bortrest så jag spelar inte. Härligt att höra att du Anita är på bättringsvägen. Man blir imponerad av sjukvården när man tvingas konfronteras med den:))

 
Ingen bild

Lollo

3 juli 2013 13:53

Jag kommer ! Hälsningar Lollo

 
Ingen bild

Malin

3 juli 2013 14:41

Jag kommer!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bastahalet - 13 juni 2022 09:05

Hej Alla Dags att anmäla sig till onsdagens runda. Anmälan gör ni om ni har tänkt att spela och senast tisdag kl 16.00. Det ser ut att bli en kanonkväll med sol och ca 20 grader.   Lycka till! Erica ...

Av bastahalet - 7 juni 2022 21:17

Hejsan jag har räknat till 12 anmälda till morgondagens spel. startordning enligt följande: 17.40 malin erica monica ulrika   17.50 lollo cria caroline susanne l   18.10 lena lotta susanne k kicki   vi ses im...

Av bastahalet - 6 juni 2022 19:34

att anmäla sig till första rundan av årets "Bästa" tour. Tac för påminnelsen Susanne, jag hade missat att jag är arrangör 😊. Senast tisdag Kl 12 på tisdag ska ni ha anmält er för att försäkra er om en plats till onsdagens spel. Eftersom det v...

Av bastahalet - 29 maj 2022 13:29

Hej på er! banan ska väl öppna i morgon så vi kör bör första träff onsdags 1 juni. Jag spelar, och Caroline som är ny medlem spelar också. Hoppas vi blir många! ses på onsdag! //Susanne ...

Av bastahalet - 18 maj 2022 20:13

Så roligt att träffa alla "sommarkompisarna" igen! :-)Vi samlades på golfklubben för att dra upp riktlinjerna inför årets golfspel. Restaurangen var öppen så det var trevligt att kunna köpa sig en kopp kaffe! Vi beslutade att vi kör onsdagar som ti...

Ovido - Quiz & Flashcards