Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av bastahalet - 24 augusti 2015 07:35

God morgon!!

Nu är vi inne i sista veckan i augusti vilket innebär sista onsdagsspelet!! Självklart kan vi fortsätta spela om det blir en vacker höst men det är ingenting som ingår i tävligen!! Då får vi istället vara spontana och skicka ut en fråga om det är ngn som vill spela :)


Nu på onsdag är jag i Östersund och jobbar så jag kan inte vara med. Jag har inte heller bokat ngn tid då vi inte har behövt alla tider den här sommaren och då tycker jag att det är bättre att ngn som ska spela bokar in tiden!! Men som vanligt i augusti ska vi spela kl 17.30 (hade skrivit 16.00 men som Monica mycket riktigt uppmärksammade ska vi ju spela halv sex och inte fyra!!). Kanske var lite trött i morse när jag skrev inlägget!!   


Lycka till alla ni som spelar!! Själv får jag se fram emot årsmötet och festen!! Vilket datum det blir är inte bestämt så det får festkommitén återkomma om!!


/Anna

Ovido - Quiz & Flashcards