Alla inlägg den 29 maj 2016

Av bastahalet - 29 maj 2016 21:23

Dags för årets första spel!! Tiden är som bestämt kl 19.00 och man meddelar senast kl 13.00 om man kan eller inte!! Själv är jag i Stockholm så ngn annan (Anna F?) får hålla kolla och lotta bollarna. Jag har bokat 18-hålsslingan kl 19:00.

 

Lynka till ni som spelar!!

 

/Anna

Av bastahalet - 29 maj 2016 21:13

Tänkte jag skulle försöka sammanfatta vad vi kom överens om på vårupptakten. om jag glömmer ngt eller minns fel får ni rätta mig 😀

vi ska fortfarande spela på onsdagar och i år blir det 14 ggr. Tiden är kl 19.00 så länge det går. När mörkret faller i augusti får vi flytta fram speltiden. Spelar man mindre än fem ggr får man en varning. om de som har en varning från i fjol får en till åker de ut!! 😬 Men om de spelar mer än fem ggr faller föregående års varning bort!!

startavg är 100 kr som ska betalas till Marie.

de som inte fick tag i ngr tröjor i fjol kan köpa liknande i shopen  eller på Sportamor. Märket är puma och färgen svart utan ärm. Ingen förändring av de som bokar bollar och man måste meddela senast kl 13 på onsdagar om man ska spela(via bloggen naturligtivs)!!

Vad vi sa om tävling och resa kommer jag inte riktigt ihåg så där får ngn komplettera som minns 😀

För övrigår var det en trevlig tillställning med god mat och som vanligt många skratt!!

/Anna

Ovido - Quiz & Flashcards