Direktlänk till inlägg 29 maj 2016

Noteringar från vårupptakten

Av bastahalet - 29 maj 2016 21:13

Tänkte jag skulle försöka sammanfatta vad vi kom överens om på vårupptakten. om jag glömmer ngt eller minns fel får ni rätta mig 😀

vi ska fortfarande spela på onsdagar och i år blir det 14 ggr. Tiden är kl 19.00 så länge det går. När mörkret faller i augusti får vi flytta fram speltiden. Spelar man mindre än fem ggr får man en varning. om de som har en varning från i fjol får en till åker de ut!! 😬 Men om de spelar mer än fem ggr faller föregående års varning bort!!

startavg är 100 kr som ska betalas till Marie.

de som inte fick tag i ngr tröjor i fjol kan köpa liknande i shopen  eller på Sportamor. Märket är puma och färgen svart utan ärm. Ingen förändring av de som bokar bollar och man måste meddela senast kl 13 på onsdagar om man ska spela(via bloggen naturligtivs)!!

Vad vi sa om tävling och resa kommer jag inte riktigt ihåg så där får ngn komplettera som minns 😀

För övrigår var det en trevlig tillställning med god mat och som vanligt många skratt!!

/Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bastahalet - 13 juni 2022 09:05

Hej Alla Dags att anmäla sig till onsdagens runda. Anmälan gör ni om ni har tänkt att spela och senast tisdag kl 16.00. Det ser ut att bli en kanonkväll med sol och ca 20 grader.   Lycka till! Erica ...

Av bastahalet - 7 juni 2022 21:17

Hejsan jag har räknat till 12 anmälda till morgondagens spel. startordning enligt följande: 17.40 malin erica monica ulrika   17.50 lollo cria caroline susanne l   18.10 lena lotta susanne k kicki   vi ses im...

Av bastahalet - 6 juni 2022 19:34

att anmäla sig till första rundan av årets "Bästa" tour. Tac för påminnelsen Susanne, jag hade missat att jag är arrangör 😊. Senast tisdag Kl 12 på tisdag ska ni ha anmält er för att försäkra er om en plats till onsdagens spel. Eftersom det v...

Av bastahalet - 29 maj 2022 13:29

Hej på er! banan ska väl öppna i morgon så vi kör bör första träff onsdags 1 juni. Jag spelar, och Caroline som är ny medlem spelar också. Hoppas vi blir många! ses på onsdag! //Susanne ...

Av bastahalet - 18 maj 2022 20:13

Så roligt att träffa alla "sommarkompisarna" igen! :-)Vi samlades på golfklubben för att dra upp riktlinjerna inför årets golfspel. Restaurangen var öppen så det var trevligt att kunna köpa sig en kopp kaffe! Vi beslutade att vi kör onsdagar som ti...

Ovido - Quiz & Flashcards