Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av bastahalet - 22 augusti 2016 11:40

Nu är det dags att anmäla sig till årets golfresa!!


Den går av stapeln lördag den 3 september och det bär iväg till Piteå!! Vi har fyra bokade bollar från 09:20 - 09:50 på lördagförmiddag. Efter golfrundan kommer vi att åka tillbaka till Skellefteå för att senare samlas på kvällen och äta en gemensam middag på ngn restaurang (mer info om det kommer senare).


Anmälan senast 26 augusti om ni ska spela eller inte. Meddela även om ni ska delta på kvällen.


Hälsningar från de reseansvariga Lollo och Ulrika L

Av bastahalet - 22 augusti 2016 07:54

God morgon!!

I veckan och nästa vecka (som är sista gången) ska vi spela halv sex!! Jag har till min förskräckelse räkna fel på de få gånger jag har spelat och inser att jag bara varit med fyra ggr!! Det beror ju både på skada och arbetet och som det är just nu kan jag inte spela, har aldeles för ont i min axel!! Jag har dock bokat nio-hålaren kl 17:30 och förhoppningsvis känns det lite bättre så att jag kan vara med nästa onsdag!!


Meddela som vanligt senast kl 13 på onsdag om ni ska spela så hoppas jag att ngn annan håller i trådarna (Anna F om du ska spela).


Sen en liten passning till tävlingsledningen, reseanordnarna och festansvariga! Vi kanske ska börja titta på datum för en eventuell tävling, alternativt ha den nästa onsdag som är sista gången vi spelar för säsongen??! Eller ska vi åka ngn stans och tävla?? Känns som om tiden rinner iväg fort nu i höst!! Även datum för årsmöte/fest kan vara bra att börja fundera på!!


/Anna

Ovido - Quiz & Flashcards