Alla inlägg den 29 augusti 2016

Av bastahalet - 29 augusti 2016 07:22

God morgon!!

Så har vi kommit fram till årets sista spelomgång. I år är det ovanligt många som har spelat lite. Om det beror på ålder, skador eller minskat intresse får vi kanske utröna på årsmötet. Själv är jag ju en av dessa!! Tyvärr kan jag fortfarande inte spela på grund av axel/rygg problem!! Såsongen är nog slut för mig så i vinter får jag försöka kurerar mig och ta nya tag till våren.


Det verkar även som om antalet som kan åka till Piteå inte är så stort!! Researragörerna får väl fundera om vi ska ställa in och kanske göra en upptaktsträff med golf i stället till våren?!!


I alla fall på onsdag spelar vi 17:30. Vi har några bollar bokade så vi får väl se hur många ni blir (jag har bokat 17:40 på nio-hålsbanan).


Slutligen hoppas jag festkommitten kommer med förslag på datum till årsmöte så vi får planera in det och hoppas att alla iaf kan gå på fest   Det brukar vi ju kunna   


/Anna

Skapa flashcards