Alla inlägg under juli 2019

Av bastahalet - 28 juli 2019 12:04

Hej alla onsdagstjejer! 

Sommaren rusar fram med stormsteg, vi är redan framme vid den sista onsdagen i juli månad! I sommar bygger vi nytt fritidshus. Det är fantastiskt kul och lärorikt, men svårt att kombinera med golfspel. Orken räcker inte riktigt till för båda, så jag inser att säsongen för min del kommer att sluta med en varning.


Anmäl senast kl 13 på onsdag ifall ni spelar. Ni som är bollbokare anger också som vanligt vilken tid ni bokat. Jag hoppas att någon av er som spelar kan ordna med ev. avbokning av bollar och fylla i poängarket.


Ha en härlig runda!   

/Annika

  

Av bastahalet - 19 juli 2019 16:11

Hej till er alla från Halmstad.

Lite ont i kroppen efter fem 18-hålare på lika många dagar.

På onsdag är jag fortfarande på resande fot men trots det så vill jag öppna för anmälan till nästa veckas onsdagsgolf.

Anmäl senast kl 13 på onsdag ifall ni vill vara med och spela. Ni som är bollbokare anger också vilken tid ni bokat, jag har bokat 18.10 😊.

Då jag inte själv är hemma så hoppas jag att någon av er som spelar kan ordna med ev avbokning av bollar och att fylla i  poängarket. 

Ha så kul!


\Lotta



Av bastahalet - 15 juli 2019 09:49

Hej Alla!

Dags för onsdagsgolf, i veckan spelar vi Trivselgolfen med start kl 17.00, det är 3-mannalag och spelformen scramble. Anmälan som vanligt här på bloggen och Anna Lundmark har lovat att anmäla till restaurangen. Vi behöver alltså inte ha några bokade bollar denna gång. Eftersom det är scramble så får de som är med deltagarpoäng denna onsdag, poäng för sänkningar och birdies får vänta tills nästa onsdag :)

Lycka till!

Erica

Av bastahalet - 8 juli 2019 10:05

Hej Alla!

Dags för onsdagsgolf :)

Kom ihåg att anmäla er före kl. 13 på onsdag och OBS! tiden! före 17.00

Om jag inte minns galet är det bokat 4 bollar framåt från 16.50?

Grillbuffé för de som kan och vill boka detta vid 19 - 19:30?

Själv kan jag inte denna onsdag, ha det finfint!  

Mvh

/Cria


Av bastahalet - 1 juli 2019 07:20

Hej!

Då var det dax igen!

Kom ihåg att anmäla er innan 13,00 på Onsdag!

Vi ses.

/Anna F

Skapa flashcards