Alla inlägg under juni 2014

Av bastahalet - 30 juni 2014 07:38

Nu går vi in i juli men som jag skrev i mailet förra veckan är det fortfarande en hel del som jobbar så vi bestämde att vi skulle spela kl 19.00 även denna onsdag. Från och med nästa vecka spelar vi kl 16.00 Ett förtydligande i mailet, det är den som står överst i varje grupp med fet stil som ska boka boll (kan inte den personen får den utse ngn annan i bollen som bokar). Tror vi har lite för många bollar bokade just nu men det får vi i värsta fall ordna upp på golfbanan på onsdagafton.

Meddela senast kl 13.00 på onsdag om ni ska spela!!


//Anna

Av bastahalet - 23 juni 2014 07:21

God morgon!!

I veckan är det Stadsfesten och då brukar vi ju alltid gå dit efter att vi har spelat golf. Därför har jag helt ensam bestämt att vi spelar kring fem nu på onsdag!! Vi har fyra tider bokade kl 17, 17.10 och 17.20( en del av er har kanske fått en bokningsbekräftelse). Det vore jättesnällt om så många som möjligt svarade så fort som möjligt så jag vet om jag måste boka in någon mer boll!! Aboslut senaste tid är kl 13 på onsdag!!


//Anna

Av bastahalet - 16 juni 2014 08:02

God morgon!!

nu på onsdag kan jag inte spela eftersom jag är i Stockholm på tjänsteresa. Dessutom verkar det vara tävlig eftersom 18-hålsslingan inte går boka. Jag har bokat in nio-hålsslingan kl 19.00 med mig, Anette, Anita och Anneli. Det kan ju vara bra om någon annan bokar in 19.20 så snart som möjligt och sen när ni vet vilka som ska spela går det ringa ut på onsdag och boka tiderna som det inte är webbokning på. Jag hoppas ni får hyfsat väder och bra spel så ses vi efter midsommar.


//Anna

Av bastahalet - 9 juni 2014 08:02

Samma tid och samma plats som förra veckan!! Det vill säga kl 19.00 på onsdag. Som läget är nu så måste man boka både 18 och 9-hålsslingan (på 9-hål är varannan tid bokningsbar). Det innebär att jag kommer att boka in er i olika bollar men hjälp av vissa. Det kan också betyda att ni blir bokade i bollar trots att ni inte ska spela men det hoppas jag inte har så stor betydelse.


Meddela senast onsdag kl 13.00 om ni ska spela eller inte.


//Anna

Av bastahalet - 2 juni 2014 08:25

Så var det dags för årets första onsdagsgolf. Vi slår ut kl 19.00 och eftersom det är pegg efter sju så får vi se vilken slinga vi går (eller om vi går två, beror på hur många vi blir). Meddela genom att kommentera inlägget (ni behöver inte logga in) om ni ska spela eller inte, senast kl 13.00 på onsdag.


Själv har jag inte rört klubborna än men ska ut i afton på damernas träning, så vi får se hur det går :)


Vi ses på onsdag!!


//Anna

Ovido - Quiz & Flashcards