Alla inlägg under juni 2017

Av bastahalet - 26 juni 2017 07:10

God morgon!!

dags för en ny onsdag. Som jag förstod det var det rätt få som spelade förra onsdagen,kan det bero på vädret??  


Vi får hoppas på sol och värme nu på onsdag istället!! Jag kan inte spela den här veckan men jag har bokat 18:10 på 18-hålaren. Om ingenting inträffar är jag tillbaka nästa vecka!!


Anmäl senast kl 13 på onsdag via bloggen om ni ska spela!!


/Anna

Av bastahalet - 19 juni 2017 08:02

God morgon,

den här veckan har jag bokat 18-hål kl 18.00 Jag kommer från Stockholm så jag kan inte spela därför får någon annan hålla reda på lottning och eventuella extrapoäng. Jag hoppas ni får en fin kväll utan mygg och med många bra slag.


Som vanligt ska ni meddela före kl 13 på onsdag om ni ska spela eller inte!!


/Anna

Av bastahalet - 12 juni 2017 07:21

God morgon,

dags för andra onsdagen i juni och golfspel. Vi går ut från kl sex (tror jag). Det är lite fullt på banan så skriv när ni har bokat så får vi se vilka tider vi har. Jag har bokat 18-hålaren kl 18:10. Som vanligt anmälan via bloggen senast kl 13 på onsdag.


Vi ses//Anna

Av bastahalet - 2 juni 2017 07:15

Hej,

Nu är det dags för första onsdagen i juni vilket innebär golfspel!! Vissa har redan tjuvtränat (förmodligen både hemma och på andra ställen)   . Själv har jag bara tränat flåset och benen genom att bestiga berg men svingen hoppas jag kommer så småningen.


Men i alla fall så spelar vi på onsdag kl 18 (observera tiden)!! Anmälan här via bloggen senast kl 13 på onsdag om ni ska spela eller inte. Vi får hoppas på sol och lite varmare väder   


/Anna


Ovido - Quiz & Flashcards