Alla inlägg under juni 2016

Av bastahalet - 27 juni 2016 12:50

Hej, sista onsdagen i juni = stadsfestonsdag!! Eftersom de flesta ville det så spelar vi kl 17.00 nu på onsdag. Då kan de som vill gå ut på Stadsfesten efteråt utan att det blir så jättesent!! Jag har bokat 9-hålsslingan kl 17.00Meddela som vanligt före kl 13 på onsdag om ni ska spela./Anna

Av bastahalet - 20 juni 2016 07:12

God morgon!!Den här veckan har jag äntligen tänkt göra onsdagspremiär. Eftersom 18-hålaren är bokad har vi tider på nio hålsslingan från 18:50 och framåt. Meddela som vanligt före kl 13 på onsdag om ni spelar eller inte./Anna

Av bastahalet - 13 juni 2016 17:23

Hej, den här veckan ser vädret betydligt bättre ut så vi hoppas på spel som vanligt! Jag är tyvärr upptagen men har bokat niohålsslingan 19:10. känns tråkigt att jag missat alla gånger hittills men jag ska skärpa mig från nästa vecka!! 😃Hoppas att ni som spelar får en fin och trevlig kväll!!

/Anna

Av bastahalet - 6 juni 2016 21:44

hej, i veckan har vi bara tider på en slinga vilket innebär att vi har bokade tider från halv sju (för att det inte ska bli så sent). Meddela senast kl ett på onsdag om ni ska spela. Vill ni gå i sen boll så meddela även det. Jag kommer att spelà så vi ses! 😃

/Anna

Ovido - Quiz & Flashcards