Alla inlägg under juni 2015

Av bastahalet - 27 juni 2015 15:25

hej,

nu månad innebär ny tid. På onsdag spelar vi kl 16.00 Som vanligt meddela före kl 13.00 om ni ska spela. Jag vet inte själv om jag ska spela, kommer från London på förmiddagen men Stämmer av med Anna F.


/ anna

Av bastahalet - 25 juni 2015 15:05

Hej på er i regnet!


Lollo och jag  kommer här med två förslag på dagar för golfspel i Piteå.  Den 13 juli eller 21 juli.

Vi hoppas att någon av dagarna passar så många som möjligt. Jag har pratat med en kille på kansliet i Piteå och jag kan ringa och boka tider 10 dagar innan så det vore bra om ni kan svara senast fredag 3/7.

En starttid kring 09.00 kanske är lämplig, då hinner vi hem och fixa till oss innan vi ses på kvällen hemma i stan på nån restaurang. Det vore också bra om ni kunde skriva ifall ni bara kan vara med på dagen eller bara på kvällen.

Nu hoppas vi på att detta eländiga regnande tar slut och att sommaren vill komma på riktigt.

/ Ulrika och Lollo

  

Av bastahalet - 24 juni 2015 13:10

Hej tjejer,


Det vore så kul om vi kunde få ihop det här med tröjor i år! Jag har nu pratat med Carina på klubben. De blå tröjorna som finns i shoppen är slut så därför tar vi de svarta istället (de flesta har använding för denna färg och de är lätt att kombinera med andra färger). Tröjorna har inte någon ärm då de flesta ville ha detta. Tröjorna håller på att ta slut, så det är viktigt att vi gör denna beställning snabbt. Har du inte möjlighet att åka ut och prova, undersök om du har en vän som har någon Pumatröja som du kan testa eller gör en bedömning ;=)


Följande gäller: prova storlek (S, M, L) och meddela shoppen senast 28/6, namn och storlek. De har en lista där som heter "Bästa hålet". Har du inte möjlighet att åka ut, ring och beställ 0910-77 93 33. Vi betalar 300.- / tröja. Betalning sker när vi hämtar ut den.


  



Av bastahalet - 21 juni 2015 19:46

hej, förra veckan bestämde vi att vi skulle spela halv sju på onsdag. om det är någon som vill gå ut en stund på Stadsfesten blir det inte så sent. Tyvärr kan jag själv inte delta den här veckan men jag har bokat niohålsslingan 18:40. Både 18 och nio var bokade halv sju men det kan ju vara ngn at de andra som har bokat 😀


Jag hoppas Anna F spelar och ansvarar för poänginsamling!! Lycka till alla ni som spelar och kom i håg att meddela senast kl 13 på onsdag om ni ska spela!!


/Anna

Av bastahalet - 15 juni 2015 07:47

Ny vecka med nya möjligheter    


Vädret är väl sådär men vi får hoppas på lite sol på onsdag. Som vanligt i juni spelar vi kl 19.00 och meddelar före kl 13:00 om vi ska spela eller inte.


Ni kan väl även fundera på nästa onsdag. Då börjar Stadsfesten med drakbåtsrodd och då brukar vi spela lite tidigare och sedan gå ut och ta en öl och surra lite. Vad tror ni om tid då?? Tyvärr tror jag inte att jag kan vara med då (har aktivitet med min avdelning på jobbet) men jag kan eventuellt ansluta senare på kvällen (då mina arbetskamrater gått hem   ).


/Anna

Av bastahalet - 9 juni 2015 11:28

Har varit i shoppen och tittat på tröjor och hittat denna som jag visade i förra veckan för vi alla som spelade. Prova gärna i shoppen så fort som möjligt så att du har koll på din storlek.


Återkommer under veckan med mer info (om det blir lista i shoppen eller om vi löser det på annat sätt).


Bästa hälsningar,

Eva

Av bastahalet - 8 juni 2015 15:09

Hej, förra veckan var vi fem tappra som spelade (och det regnade nästan ingenting på oss)!!


Vi får hoppas på lite större uppslutning i veckan. Jag har bokat 9-hålsbanan kl 19.00 Vädret är som vanligt osadigt men vi får hoppas att regnet håller sig borta!!


Meddela senast onsdag kl 13:00 om ni ska spela (eller inte)!!


/Anna

Av bastahalet - 1 juni 2015 07:34

God morgon!

Eftersom det är första juni i dag så drar spelet igång i veckan. Golfbanan har ju varit stängd i helgen på grund av mycket vatten men vi får hoppas att den öppnas i morgon och är redo för spel på onsdag kl 19.00 Jag har bokat en boll på 18-hålsslingan. Tyvärr har jag inte haft tid att ta fram klubborna utan de står på vinden än så på onsdag blir det premiär    Vädret ser inte heller speciellt lovande ut men vi får hoppas att det inte regnar i alla fall!!  


Meddela senast kl 13.00 på onsdag om ni spelar eller inte.


/Anna

Ovido - Quiz & Flashcards