Alla inlägg under augusti 2013

Av bastahalet - 26 augusti 2013 07:52

Godmorgon!!

Vi går in i sista veckan på tävlingsspelet och fortfarande har det inte regnat på oss. Tror inte det kommer att regna på onsdag heller!! Jag har bokat en boll kl 17:30 med mig, Anette, Anita och Anna F så någon mer kan ju kanske också boka (en fyrboll).


Naturligtvis är det ju så att vi kan fortsätta spela även i september men vi räknar ju inga poäng då!! Jag kommer helller inte att lägga ut och hålla i spelet utan då tycker jag att den som vill kan skriva och lägga ut. Vi behöver kanske inte heller spela just onsdagar utan är man sugen kan man ju lägga ut en blänkare och se om någon vill spela!!


//Anna

Av bastahalet - 19 augusti 2013 09:48

Lördag den 7 september från kl 10:50 går den årliga sluttävligen!! Vi spelar någon form av tävling och avslutar kvällen med att gå ut och äta på trevlig restaurang (inte bestämt än vilken). Meddela så fort ni vet och ni kan och vill delta. Framför allt om ni vet att ni INTE kan vara med är det bra om ni meddelar så fort som möjligt. Vi har bokat fem bollar och beroende på hur många vi blir kanske vi ska avboka någon.


//Anna

Av bastahalet - 19 augusti 2013 09:33

Hej,

som det ser ut blir det bra väder även nu på onsdag!! Tror inte det har regnat en enda onsdag den här sommaren!! Vi spelar halv sex. 18-hålsslingan är bokad även denna vecka så vi får gå pegg allihop!!


Sen kanske en del av er har sett att ni är inbokade i bollar den 7 september. Tanken är att vi ska spela i Skellefteå (Piteå gick inte boka) och sen gå ut och äta. Det kan bli någon form av tävlingsspel, kanske två och två eller treklubborstävlig. Det får vi väl diskutera och eventuellt utse ngn som är tävlingsledare. Eftersom vi har diverse olika människor inbokade i bollarna (makar, barn osv) är det bra om ni meddelar så fort som möjligt om ni kan vara med. Framför allt om ni INTE kan vara med så får vi se om vi ska boka av någon boll. Jag skriver ett eget inlägg om detta så får vi svara på det när ni vet.


//Anna

Av bastahalet - 14 augusti 2013 20:36

Eftersom det inte gicka att spela i Piteå den 7/9 så har vi bestämt att spela på Skellefteås golfbana. De flesta tyckte att detta var ett bra datum. Vi spelar 18 hål och det kommer att bli någon form av matchspel. Första boll går ut 10.40 Efter avslutat rond kan de som vill ta en öl och sedan duscha och göra sig klar på golfbanan. Förslaget var att vi sedan skulle gå på Bryggargatan. Meddela gärna om detta är ett bra förslag eller om vi ska ändra på upplägget//Anneli

Av bastahalet - 12 augusti 2013 16:32

Hej alla

Fick en fråga om jag kände någon som har ett damset till salu?
Tänkte förståss genast på detta forum.
Har ni eller känner ni till något så låt mig veta så vidarebefordrar jag informationen.  

Ha det gott, synes på Rönnbäcken!


//Lotta

Av bastahalet - 12 augusti 2013 15:09

Hej,

på onsdag är det ngn tävlig så det går inte boka 18-hålsslingan kl 17:30. Det innebär att alla bollar får gå pegg. vädret ser rätt ok ut så vi får hoppas på uppehåll!!


//Anna

Av bastahalet - 5 augusti 2013 07:13

Hej,

förra veckan tror jag det var rekord, vi var 18 st som spelade och det var flera som spelade bra!! Vi bestämde att vi skulle spela halv sex hela augusti. Jag har bokat en boll 17:40 (17:30 var bokad redan) med mig, Anita, Anette och Anna F. Vädret ser för närvarande ut att ska vara sådär på onsdag men regnar det får vi väl använda regnkläder och paraply, fast jag hoppas på sol!!

  

//Anna

Av bastahalet - 1 augusti 2013 09:42

Jag har ringt till Piteå golfklubb men de vill inte släppa några tider för den 7/9. Det  beror på sponsorgolfen som spelas den dagen. Jag skulle höra av mig i mitten på nästa vecka för besked.//Anneli

Ovido - Quiz & Flashcards