Alla inlägg den 2 maj 2018

Av bastahalet - 2 maj 2018 07:18

Hej,

på årsmötet tror jag att vi pratade om att vi skulle försöka ordna en egen "avrostningskurs" (som jag minns det iaf). Det står inte i protokollet men ständige sekreteraren var kanske upptagen med annat just då :)


I alla fall har Kicki pratat med Micke och bokat in en timme onsdag den 23 maj kl 18:30-19:30 för en liten avrostning. Det kostar 800 kr och han kan ta emot max 10 st (= 80 kr/pers). Det finns även möjlighet att boka fler kvällar med honom senare.


Eftersom vi bara får vara 10 st är det först till kvarn som gäller och som vanligt anmälning här via bloggen!!


/Anna

Av bastahalet - 2 maj 2018 07:13

Hej,

äntligen är det snart dax för golfspel igen!! Ja, några av er har ju redan startat säsongen på varma platser (har man sett på olika sociala medier) men för andra av oss blir det förmodligen premiär ngn i slutet av maj.


Enligt min kalender så ska vi ha upptaktsmöte onsdag den 16 maj kl 18.00


Jag har bokat bord på Grannen och eftersom vi är så många vill de att vi förbeställer maten.


Därför vill jag att ni senast fredag 11 maj meddelar här via bloggen om ni ska komma och vad ni ska äta isf. Meny finns att läsa på deras hemsida: https://www.grannenpub.se/


/Anna

Ovido - Quiz & Flashcards